Monday, February 8, 2010

Aku.. cinta.. sepi… dan rindu….

Aku adalah seorang aku yang mendambakan cinta… mengaharap agar diri dicintai… di sayangi dan dikasihi untuk sepanjang hayatku.. ingin membuka dan menutup mata di sisi orang yang dicintai…

Cinta.. fitrah kehidupan seorang insan memerlukan cinta.. ingin mencintai dan dicintai... bukan mudah untuk mencari cinta.. bukan mudah untuk dicintai.. dan bukan mudah untuk dicintai...

Seorang aku hidup dalam sepi dan dalam penantian… walau cinta telah hadir… aku masih sepi di sini… memang benar penantian itu menyeksakan… derita rasanya dalam kesepian ini…

Rindu.. sepi itu telah mengajar aku ertinya rindu.. rindu kasihnya… rindu segala-galanya… rindu ini tidak bertepi… terlalu dalam rindu ini hingga tidak terselam…

8 comments:

Ratih Septiana said...

dan cinta itu membutuhkannya...
rindu itu hanya untuknya....
sepi itu ada bayangnya....

dan hidup ini... mencintainya....

princesszetty said...

aku bukan mencari kebendaan tau pun kekayaan..cukup la seorg yg sanggup bersama ku di saat duka dan senang..

forgetfulmessy^ said...

Saya pernah lalui perasaan yang sama. Sampai sekarang saya masih belum menemui cinta sejati.
www.forgetfulmessy.blogspot.com

Unknown said...

Hati aku kecewa..dan biarlah aku sendiri

Unknown said...

Hati aku kecewa..dan biarlah aku sendiri

Warungprima said...

Di puncak mahameru kutorehkan api cinta.... terbalas atau tidak rasa cintaku... aku tetap bertahan krn sesungguhnya pemilik rahman dan rahim masih menjaga dan tersenyum kepadaku

Unknown said...

PUTUS "CINTA" SUNGGUH MENGECEWAKAN 😢...
PUTUS "SAHABAT" SUNGGUH MENYEDIHKAN 😭...
PUTUS "HARAPAN" SUNGGUH MEMILUKAN😫..
TAPIiiiiiii KALAU...
PUTUS "SELIPAR" SUNGGUH KASIHAN...😂
hehehe...

Unknown said...

Cinta tak semestinya bersatu...😇