Friday, September 7, 2007



harapan itu....

telah lama terbiar sepi begitu..

tiada lagi berharap...

seakan putus usaha..

hanya debu kenangan yg melekat...

menjadikannya tugu yang tidak berharga..

sendiri terbiar berpanas dan berhujan...

tiada yang sudi datang menjengah...

kaku tidak bermaya..

seakan tiada perasaan lagi...

sunyi... sendiri...

deritanya... seksanya...

ingin ku akhiri hayat ini..

tak ingin aku termenung di pinggir dunia ini...

sudah habis lelahku...

tiada lagi kesabaran yang menjadi teman...

tiada lagi benteng yg utuh tempat aku berlabuh di kala duka...

semuanya telah hilang...

aku benar benar sendiri...

menyusur aku bersama hati yg gersang...

melalui duri duri cinta lalu...

menusuk ke tapak hati...

menanah... luka dan di pandang jijik...

oleh sekeping hati yang benar benar tulus...

setia pada sebuah cinta yg mengkhianati aku...

ombak di lautan air mata masih menghempas pantai jiwaku...

oooh.. peritnyaaaaaaaaaaaaa...


No comments: