Sunday, May 11, 2008

aku akui.. aku rindu..

entah mengapa tiba-tiba hati kecil ini tergerak untuk singgah di blog sepi ini.. setelah kian lama aku membiarkan blog ini terbiar tanpa luahan hati ku lagi.. namun pada pagi ini aku singgah mengimbas kenangan lau yang telah lama aku cuba lupakan... kenangan yang membekas di hati kecil yang terlalu sunyi dan penuh duka ini... wajah-wajah luka yang pernah singgah memberi harapan kerap datang bertamu di saat aku melayan perasaan sejak akhir-akhir ini... sikit sebanyak memang aku rasa terganggu.. dan kemurungan itu melanda lagi... aku lemas.. rimas... dan akui.. aku amat merindui wajah itu.. meskipun aku tahu penghujungnya telah lama bernoktah... aku terlalu rindu.. rindu.. rindu yang teramat rindu... sehingga aku tak mampu memandang tempat-tempat yang pernah aku dan dia lewati...

1 comment:

Ren said...

Wah..Sayahdunya lagu ni.... seswai ngan jiwa u..