Friday, May 30, 2008

MUNGKIN KITA TAK SERASI

pagi ni badan aku rasa kurang sihat sikit..
panas sikit badadn aku...
pagi lagi dah sebeban kerja nak settlekan..
dan pagi ni juga la aku terima sms buat aku berteka teki...
kepala aku ni dah la berserabut...
banyak nak pikir..
mcm2 aku nak pikir.. tentang diri aku.. tentang kerja..
dan family aku yg aku syg...
aku tak larat nak pikir lagi benda2 lain..
pada aku.. kalau nak berkawan.. terima la aku seadanya..
aku memang macam ni.. kadang2 memang aku moody..
tapi tak sepatutnya diri aku ni.. dinilai hanya satu perkara..
perkenalan sebagai kawan mengambil masa..
bukan sehari.. seminggu.. atau sebulan..
bagi aku penilaian org tentang diri kita.. tentang sikap kita..
adalah satu alasan utk menjauhkan diri..
bukankah mudah kalau berterus terang..
dan aku sendiri tak tau kenapa aku memikirkan benda ni..
sememangnya aku sgt ikhlas..
ikhlas utk menghulurkan persahabatan..
tapi jgn pertikaikan keikhlasan aku..
aku juga manusia biasa..
aku ada perasaan.. jgn permainkan perasaan aku..
walaupun atas dasar persahabatan..
sudah terlalu cukup apa yg aku lalui..
jgn tambah lagi beban di kepala aku yg telah sedia terbeban...
jgn tambahkan keluasan resah aku yg bersarang di hati..
jgn beri alasan yg tak munasabah hanya tak selesa dgn sikap aku..
berterus terang saje..
KITA TAK SESUAI BERKAWAN...

No comments: