Wednesday, June 13, 2007




Di mana akhirnya? Begitu persoalan yang bermain di benak....


Mengapa aku masih menanti dan terus berharap?


Membiarkan perasaan ini dibelenggu kerinduan yang tiada hujungnya...


Membiarkan hati ini terus terluka...


Perlukah aku membiarkan segalanya sehingga menutup mata.???


Sedangkan kenangan terindah yang pernah terlakar telah pun lama berlalu..


Berlalu bersama kisah aku dan dirimu...


Dirimu menuju kebahagiaan bersama orang yang kau kasihi...


Bagaimana dengan diriku???


Masih berenang dilautan air mata duka...


Mencari pulau impian yang aku angankan...


Aku perlu bangun...


Membuka mata... Menerima hakikat...


Aku bukanlah untukmu...


Aku bukanlah orang yang kau kasihi dan cintai...


Aku cuma persinggahanmu...


Hanya sementara dan kau berlalu tanpa berpaling lagi...


Membiarkan aku menagih simpati...


Sedangkan aku terus terusan memperbodohkan diriku...


Aku perlukan kekuatan untuk bangun dan sedar dari mainan perasaan ini...


Moga aku tabah


No comments: