Wednesday, June 20, 2007

Biarlah aku mengalah...
Biarlah aku simpan rasa kecewa ini...
Aku tak mampu menahan kemahuanmu.. Dan benarlah segala mimpi-mimpiku...
Masihkah kau ingat mimpi yang pernah aku ceritakan padamu tentang penghujung perhubungan kita???
Sayang...
Mentari tidak lagi sehangat seperti kau disampingku...
Rumput tidak lagi sehijau seperti selalu...
Bunga tidak lagi berkembang dihatiku...
Dan aku sangat berharap agar aku dapat muncul dalam mimpimu...
Aku mengerti... Kasih yang ku beri tidak lagi bersamamu...
Hati ini masih tidak dapat menerima ditinggal sengsara...
Perasaan dihatiku masih lagi rindu padamu...
Bilalah aku dapat berlalu pergi sayang???

1 comment:

Anonymous said...

Mengalah tidak bermakna anda kalah...so jangan mudah berduka dan meluahkan rasa kecewa kerana ia akan melemahkan diri anda.