Wednesday, June 11, 2008

?????

Hulurkan tanganmu buat kali terakhir buatku...



Masa terus berlalu.. hari silih berganti..
semakin banyak perubahan berlaku...
kawan datang dan pergi...
kadang2 aku terpikir..
mengapa aku masih sendiri..
menolak mereka yg cuba hadir didalam hidupku..

rasa takut.. khuatir..
enggan dilukai menyebabkan aku memilih utk sendiri...
bila dah berteman.. takut bila sendirian..
aku takut hadapi perubahan mendadak..
biarlah begini.. dari aku dilukai lagi..
luka dilukai.. mcm pernah dengar lagu ni..
tapi aku tak ingat siapa penyanyi nya..
tapi itu yg aku takutkan..
aku dilukai sewaktu hati aku masih terluka..
terlalu derita rasanya..
tak tertanggung perasaan..
tak mampu aku menyelindung perasaan sedih dan pilu..
aku tak mampu berpura dengan senyuman palsu..
atau kata org.. senyum mona lisa..

No comments: